2009年9月7日星期一

sweet^^

很开心
我的他今晚就搭飞机回来了
好几天见不到他..一个人在家里又怕又想念他
于是昨天休息前晚就回rawang了
赫赫
等下dear回到来就直接来金河等我放工哦
他说这样代表超级想我
炸到
tam我他最厉害
在我friendster send comment 给我
lam seii me~
FOR MY LOVER DEAR XIAO BEII...
I LOVE U...I LOVE U FROM THE DEEPEST OF MY HEART...
I LOVE U FOREVER...I LOVE U TILL DEATH DO US PART...
I LOVE U WITH ALL MY HEART..
I LOVE U EVERY MOMENT...
DEAR DEAR...WE SURE CAN FOREVER DE..
OUR LOVE ALSO WILL NEVER END...
WE ARE BORN FOR EACH OTHER...
MUACKS...MUACKS...MUACKS...
是真的吗?
如果这是发梦~我们真的可以永远不分开
那我希望我永远不醒来
最近我开始完facE b0ok了
有一点点乱~
赫赫

4 条评论: